På Trafikverksskolan är ingen dag den andra lik

På Trafikverksskolan arbetar över 80 personer med kompetensförsörjning, både direkt och indirekt. Med en liten organisation i ett stort Trafikverk finns stora möjligheter!

UR TIDNINGEN UTBILDAREN NR. 3, 2023

Trafikverksskolan som arbetsplats

Med korta beslutsvägar, en familjekänsla och möjligheter att själv utforma mycket av arbetsuppgifterna främjas en bra kultur där många trivs. Ena dagen håller man föreläsning i kurssal för att dagen efter agera skådespelare i en olycksövning. Eller så utvecklar man kurser inom samhällsutveckling på måndagen och står på mässa på onsdagen.

Tillsammans för hållbar kompetens

På Trafikverksskolan finns färdighet, kunskap och kompetens att tänka och göra annorlunda. Tillsammans skapar medarbetarna förutsättningar för framtidens hållbara kompetens inom infrastruktur. Om det så är genom att tillsammans bygga ihop en IKEA-pall i Älmhult eller strategiskt planera för 2024-års utbildningsinsatser inom väg, järnväg och sjöfart – tillsammans.

Jobba med oss!

Bli en av oss! Håll utkik efter lediga tjänster hos oss via nedan länk.